Urzadzenia pomocnicze – zabezpieczajace

Urzadzenia pomocnicze - zabezpieczajace

Wiele organizacji wydali rok usprawnienie procesów operacje, ponownie inżynierii, integracja z partnerami, wdrażanie systemów informatycznych dla przedsiębiorstw i przenoszenie produkcji do tanich, rajach podatkowych. Zrobili wszystko to w celu ulepszenia ich dostarczania usługi do klientów w bardziej konkurencyjnych kosztach. Jednak stworzenie globalnego łańcucha dostaw przyniosła nowe zagrożenia, które może nie spotykanych wcześniej.

Niedawne wydarzenia, takie jak terroryzm, strajki, piractwa, niestabilności politycznej w krajach Trzeciego Świata, aby dowiedzieć się więcej kliknij tu. a zeszłorocznym zamykania West Coast żeglugi doków-obudziło menedżerów, jak nigdy przedtem Supply Chain (SC) ryzyk, z których niektóre zostały wprowadzone lub podwyższone przez tych samych działań firmy miały jechać kosztów z ich KN. Obecnie istnieje szereg istotnych dobrze udokumentowanych wyzwań międzynarodowych i krajowych rynków transportu, takich jak wzrost stawek frachtowych, złym stanie infrastruktury, a nowe koszty bezpieczeństwa zarówno czasu i pieniędzy.

Faktem jest, że w dzisiejszych dłużej, produkt porusza bardziej globalnym Komitetu Nadzoru na większe odległości i na więcej niż granic w bardziej zlokalizowanych Nadzoru przeszłości. Koordynacja i wykonanie wymagane dla przesyłek międzynarodowych zawsze było wyzwaniem, ale teraz dowiadujemy się, że warunki rynkowe, względy bezpieczeństwa, a ciśnienie regulacyjne są zbieżne w taki sposób, aby zwiększyć ryzyko znacząco. Ale „Wiele czynników ryzyka zostały opracowane z uniwersalnym ciśnieniem w celu zwiększenia wydajności, wyeliminować odpady, należy usunąć zwolnień w łańcuchu dostaw, a dysk na poprawę kosztów”, mówi, wydajności konstruktów Palm Springs w Kalifornii.

Dziś odwrotna zależność pomiędzy łańcuchami dostaw ryzyka i efektywności zostało ustalone; menedżerów łańcucha dostaw nie może już skupić się wyłącznie na redukcji-wszelką cenę obliczeniu zwrotu łańcuchu dostaw w sprawie inwestycji należy również wziąć pod uwagę zadowolenie klienta. „Chcemy mieć pewność, że sprawniej obsługiwać SC i zmniejszyć koszty, zwiększyć poziom usług dla klientów”, mówi Roy Strauss Strauss Consulting.
Artykuł dzięki: